Tornen els mallorquins que han patit el Wilma
Els illencs que es trobaven de viatge a Mèxic quan hi arribà l'huracà Wilma començaren a arribar ahir a Son Sant Joan, on es visqueren escenes de gran emotivitat quan es retrobaren amb els seus familiars i amics.
Els pescadors de Balears acorden la vaga, pendents de la reunió a Madrid
Les confraries de pescadors de les Baleras acordaren ahir horabaixa anar a la vaga, juntament amb els seus companys de bona part de l'Estat, en demanda de mesures per compensar l'encariment del preu del gasoil. L'aturada dels illencs quedà supeditada a la negociació que desenvolupaven a Madrid els representants de les confraries en el Ministeri d'Agricultura i Pesca. A l'hora de tancar aquesta edició encara continuaven les maratonianes converses. Ahir les connexions entre les Balears i la Península es trobaven aturades pel bloqueig en els ports del llevant peninsular. No arribaren ni carn, ni peix, ni fruites als mercats. El president Matas qualificà d'«alarmant» la situació.
Victòria per l'esperança
El Mallorca sumà tres punts vitals davant un mediocre i vulgar Celta. Un solitari gol de Doni just en començar la segona meitat serví perquè l'onze de Cúper certificàs el segon triomf de la temporada i guanyi així tranquil·litat i confiança per encarar el futur. No va fer el Mallorca un bon partit -just el contrari-, pero s'endugué els punts, que era ahir el més important. El partit finalitzà amb patiment, ja que el Celta pressionà durant els darrers minuts cercant l'empat, tot i jugar amb deu des del minut 52 per expulsió de Contreras.