L'expedició mallorquina arriba a Prada
Com ja és tradicional, el moll de Palma es convertí en una festa amb la partida de prop d'un centenar d'estudiants i professors mallorquins que participaran en la XXXVII edició de la Universitat Catalana d'Estiu que es du a terme a Prada Conflent, a la Catalunya Nord. Hi havia molts d'alumnes de secundària.
2-3: El Mallorca deixa fugir el Ciutat de Palma davant l'Hertha
El Reial Mallorca es va veure ahir superat per l'Hertha de Berlín en el Ciutat de Palma. Els alemanys sorprengueren a la primera part i Salihovic marcà en el minut 19. Empatà Okubo un minut més tard, però després arribaren dos nous gols germànics obra de Kjoronkwo i Kario. A la segona part el gol de Rafita, que escurçà distàncies, no fou suficient. Els illencs ho intentaren de totes maneres però no ho aconseguiren.
Moren 17 militars espanyols en caure un helicòpter a l'Afganistan
Un helicòpter de l'Exèrcit espanyol es desplomà ahir al nord-oest d'Afganistan i hi moriren els 17 ocupants, tots militars de diferent graduació destinats en aquest país. Un altre helicòpter espanyol hagué d'aterrar d'urgència després de veure la columna de fum i resultaren ferits cinc dels seus ocupants. El ministre de Defensa, José Bono, no descarta que la caiguda de l'aparell fos a causa d'un atac, mentre que l'OTAN l'atribueix a un accident per una pana mecànica de la nau. El president Rodríguez Zapatero promet «la màxima certesa i garantia en les identificacions de les víctimes». El PP afirmà que no faran responsable Moncloa de la tragèdia.