El Reial Mallorca ja llueix Viajes Iberia

L'acord és per a les dues pròximes temporades i afecta també tots els equips base vermellencs

TW
0


El Reial Mallorca lluirà Viajes Iberia a la seva camiseta durant les dues pròximes temporades. El conseller delegat del grup Iberostar, Gabriel Subías, i el president del Reial Mallorca, Vicenç Grande, presentaren ahir l'acord. El màxim responsable vermellenc començà la presentació del nou patrocidor recordant i agraint l'esforç d'Spanair durant les deu darreres temporades. A més, recordà que els vincles de col·laboració entre l'entitat i Viajes Iberia, propietat del mallorquí i malloquinista Miquel Fluxà, no són nous. «Estic molt agraït a Spanair per aquests 10 anys que ha estat amb nosaltres. Esper que amb Viajes Iberia estiguem com a mínim deu anys més i que siguin tan exitosos com els passats», començà dient Grande.

El president no confessà la quantia de l'acord, tot i que és de devers un milió d'euros per temporada. «Segur que és menys del que jo voldria i més del que Viajes Iberia voldria haver pagat», va dir. El president del Mallorca assegurà que es tractava d'un conveni ample, que s'haurà de desenvolupar a poc a poc.

A més, expressà la seva especial satisfacció perquè sigui una empresa mallorquina la que patrocina el Reial Mallorca. El màxim responsable de l'equip vermellenc explicà que cap empresa té l'obligació de col·laborar amb el club, però assenyalà la seva alegria que sigui la mallorquina Viajes Iberia la que patrocini l'entitat. Vicenç Grande explicà que l'acord és global i que afecta tots els equips de l'entitat mallorquinista. Quan li demanaren sobre el futur immediat del club en la Lliga respongué amb ironia que «el passat 9 de juny, un dia després de ser nomenat president, la meva dona em va dir que gaudís d'això fins dia 28 ... després ja començaré a patir».

D'altra banda, Gabriel Subías es mostrà encantat de poder patrocinar el Reial Mallorca. «La nostra voluntat és la de liderar el factor del turisme emissor. Amb aquesta iniciativa hem pogut conjugar els interessos del màrqueting i el coret», digué el conseller delegat del grup Iberostar. Subías explicà també que Viajes Iberia no patrocina l'Espanyol sinó que gestiona els seus desplaçaments.

Al final de la presentació, Grande i Subías procediren a firmar el conveni de col·laboració, mentre els fotògrafs s'encarregaven d'immortalitzar el moment. El final de la presentació tingué com a protagonista la nova camiseta de l'equip, que és molt semblant a l'anterior. Hi ha una diferència: llueix Viajes Iberia.