Un mort a la via de cintura
José Antonio Iglesias, conductor d'una furgoneta, perdé ahir la vida a la via de cintura per mirar d'esquivar un vehicle menat oer Juan S., de 41 anys, que s'havia aturat a la voravia, a l'altura de la sortida de Valldemossa. Tot apunta que el conductor que resultà mort es pensà que podia evitar el Renault Clio que s'havia aturat, ja que no frenà. Així, es produí l'impacte i després bolcà. La víctima mortal no duia el cinturó de seguretat.
L'activitat immobiliària liderà l'any passat el creixement balear
L'any passat, el subsector immobiliari registrà a les Balears el Valor Afegit Brut més elevat de l'economia de l'Arxipèlag. Amb un increment del 6'5%, se situà cinc punts per sobre de la mitjana autonòmica, segons l'Informe Econòmic i Social de Sa Nostra. Durant els darrers cinc anys, el creixement immobiliari ha estat del 28'9%, enfront del 10'2% de la resta d'àmbits. A més, l'estudi detecta un gran dinamisme en la creació d'empreses i en l'entrada de capital de l'exterior, la qual cosa explica la pujada de la inversió en aquest subsector. El fenomen va lligat a un encariment constant dels pisos. El preu de l'habitatge lliure usat a les Illes s'ha encarit un 16% el darrer any.
Borja ja entrena amb el Reial Mallorca
El migcampista Borja Fernández fou presentat ahir com a nou jugador del Mallorca. Arriba cedit per una temporada sense opció de compra i no podrà jugar contra el seu club d'origen, el Reial Madrid. Borja, d'1'85 d'alt, és vist com un futbolista treballador i amb classe.