La campanya 'Palma Thursday Night Fever' arrencarà demà a la nit en la seva segona edició amb l'obertura dels comerços, els restaurants, els museus, les galeries d'art i la Catedral de la ciutat fins a les 23.30 hores amb l'objectiu d'estimular les compres i dinamitzar el turisme de la capital balear durant els pròxims mesos de juliol, agost i setembre. La principal novetat d'aquest any és que els establiments podran ajornar també la seva hora de tancament fins a les 21.30 de dilluns a dissabte, si bé dijous continuarà sent el dia en què podran fer-ho més tard, gairebé a mitjanit.
La Federació d'Empresaris de Comerç de Balears (Afedeco), l'Associació d'Empresaris de Restauració de la CAEB, l'Associació Hotelera de Palma i l'Ajuntament de Palma s'han unit per impulsar aquesta iniciativa, que explica aquest any també amb el patrocini d'Endesa i la col·laboració de Pimem, Aviba i el Govern, a través de les Conselleries de Comerç i Turisme. Els organitzadors d'aquesta campanya es reuniran demà a les 21.00 hores al Cafè La Riba de la capital, segons ha informat avui Afedeco en un comunicat.