algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:
10°

El Consell de Mallorca organitza una fira virtual en anglès per promocionar productes de l'Illa

El conseller insular de Turisme i Esports Andreu Serra, i la directora de Turisme del Consell de Mallorca, Lucía Escribano, han presentat aquest divendres la 'Mallorca Virtual Show', que es durà a terme el 16 de desembre, de les 09.00 a les 18.00 hores.

Segons ha informat Serra aquest divendres, «aquesta fira és un exemple de cooperació pública, que s'ha organitzada de manera coordinada amb el sector. S'ha creat un espai obert a tota la xarxa d'actors turístics, nacionals i internacionals, perquè puguin conèixer de primera mà i contactar directament amb el sector de Mallorca».

Es tracta de la primera fira virtual que ha estat organitzada pel Departament de Turisme per a promocionar productes prioritaris que ofereix l'illa i que s'ha planificat en col·laboració amb els grups de producte, esports i turisme actiu, gastronòmic, patrimoni cultural i ecoturisme, MICE i Premium. Així mateix, a la fira també hi haurà un espai propi per als municipis turístics de Mallorca.

«El Consell vol estar en primera línia de sortida perquè els mercats potencials (Alemanya, Regne Unit, Espanya, els països nòrdics, França, Benelux i Itàlia) estiguin puntualment informats i tinguin tots els elements necessaris per a fer de Mallorca la seva primera opció per a les seves vacances», ha afegit el conseller insular.

«És la primera fira virtual de producte de Mallorca, però no es descarta continuar realitzant unes altres en el futur, ja sigui de diversos productes com ara, o de productes independentment», ha conclòs.

Un total de 67 expositors

Pel que fa a la fira en si mateixa, el Consell ha dit que comptarà amb un espai en el qual un total de 67 expositors entre empreses, ajuntaments i entitats municipals que exposaran l'oferta segura, sostenible i de qualitat que ofereix l'illa.

Mallorca també s'obrirà al mercat internacional com a destinació que aprofita la intel·ligència tecnològica amb l'objectiu d'estar presents en el mercat nacional i internacional a través de tots els canals possibles. L'idioma de la fira serà l'anglès per a «poder ampliar al màxim el públic assistent».

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.