Notícies del dia 7 de setembre de 2007
Illes Balears / Balears
A. Mestre, A. Shelyakina, Jaume Mateu i Saïda Saddouki a l'acte.

saida

Més de 200 persones donen suport i coratge a Saïda en l'acte de l'OCB

Més de 200 persones donaren ahir suport i coratge a Saïda Saddouki, que presumptament va ser qualificada de «mora catalanista» per un oficial de la Guàrdia Civil. A la imatge apareixen, d'esquerra a dreta en primer terme, Antoni Mestre, que també denuncià presumptes agressions semblants fa dos anys; la russa Anastàssia Shelyakina, que tingué problemes perquè un comerciant no la va atendre en català a Porto Cristo; el president de l'OCB, Jaume Mateu, i la mateixa Saïda Saddouki. El vicepresident de l'OCB, Tomeu Martí, instà els governants «a liderar la recuperació lingüística».

Antoni Mateu

Balears

El jutge retira el passaport a Miquel Feliu però rebutja enviar-lo a la presó

El jutge substitut d'Instrucció 1 de Palma rebutjà ahir la petició del fiscal Anticorrupció Pedro Horrach i decidí no enviar a la presó l'advocat Miquel Feliu per la seva presumpta implicació en el frau milionari de dobles vendes de terrenys a Cala Llamp (Andratx). Tot i així, li retirà el passaport. Miquel Feliu acudí a declarar acompanyat per un gran grup de familiars.

P.C.

Les obres de construcció de l'hospital de referència a Son Espases s'aturaren el passat sis d'agost.

Balears

El Govern sospesa fer l'hospital a Son Espases com a primera opció

La possibilitat de mantenir l'hospital de referència de Balears a Son Espases ha guanyat adeptes dins el Govern i entre els consellers socialistes. Aquest posicionament és la conseqüència d'haver valorat els inconvenients legals, econòmics i de calendari que suposaria canviar la ubicació del centre. En contra d'aquesta decisió es troben les promeses electorals fetes pel PSIB -PSOE i la posició del Bloc, que s'oposa al projecte de Son Espases, a diferència d'UM, que sí que l'accepta. El Bloc insta a «no canviar d'opinió» i a «assumir el cost d'aturar les obres». El president Antich ha manifestat que no ha pres cap decisió i que l'acord final serà consensuat amb el Pacte.

Quim Torres / Lluís Planas

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Joan F. López Casanovas

Opinió

Aquells temps de canvi

Joan F. López Casanovas

Pere Muñoz

Opinió

Al Senat

Pere Muñoz

Miquel Serra

Opinió

Idò, vaja!

Miquel Serra

Opinió / Cartes al director

Cartes al director

Carta dirigida al president Antich

Miquela G.Vidal