Milers de persones participen en la promoció de les Balears a Londres
Tant el conseller de Turisme, Joan Flaquer, com el secretari d'Estat de Turisme, Pedro Mejía, coincidiren a assenyalar que el 2007 pot ser l'any de la recuperació de la rendibilitat turística, després de la millora en les xifres de visitants d'enguany. En aquest sentit, des d'ambdues administracions s'insta els hotelers a continuar amb el procés de reinversió i millora de la qualitat dels productes que ofereixen. D'altra banda, fins a 500.000 persones, segons la BBC, gaudiren dels cavalls menorquins, dels dimonis i dels productes balears al Festival de Regent Street, a Londres.
Campions del món
La selecció espanyola de bàsquet es va proclamar ahir campiona del món per primer cop en la seva història després de derrotar Grècia en la final per 47-70, tot i que no va poder comptar amb Pau Gasol, lesionat, que fou elegit el jugador més valuós del torneig. Els homes de «Pepu» aconseguiren així entrar en la història després d'un partit èpic en què Espanya no tingué gaires problemes per passar per sobre del combinat grec, recent campió d'Europa i que eliminà els Estats Units en semifinals.
La festa del mallorquinisme
El Reial Mallorca celebrà ahir a l'Ono Estadi la tercera Diada de Penyes. Jocs familiars, una visita guiada, una monumental paella i la firma d'autògrafs per part dels futbolistes de la primera plantilla precediren l'acte institucional. Més de 2.000 persones passaren al llarg del dia per Son Moix en una jornada ludicofestiva i de passió vermellenca.