Notícies del dia 20 de agost de 2004
Illes Balears / Balears
Els aparells d'aire condicionat, junt amb els mals hàbits de consum, fan disparar la demanda elèctrica durant aquests dies.

Balears

Balears bat un nou rècord de consum elèctric

Balears va batre dimecres vespre el seu rècord de demanda de potència elèctrica. El principal factor que va influir perquè s'arribàs a un consum elèctric de 924 megawats (MW) a Mallorca i Menorca i de 169 MW més a Eivissa i Formentera va ser la sensació de calor viscuda durant la nit de dimecres a dijous. De fet, la companyia elèctrica Gesa-Endesa no va dubtar ahir a l'hora de relacionar l'alta demanda elèctrica amb les temperatures.

Ll.Llorenzo

La gent mostrà la seva indignació i malestar. La crispació fou molt intensa a la Real.

Balears

La romeria de Sant Bernat acabà amb greus enfrontaments i insults

La romeria de Sant Bernat acabà anit en breus incidents a les proximitats del monestir de La Real. Unes 800 persones esperaven la comitiva, encapçalada per la batlessa, Catalina Cirer, i el seu equip de govern, i els impediren passar cap a l'interior del temple. Tots ells mostraven la seva indignació per les iniciatives urbanístiques de la zona. La Policia Nacional va haver d'obrir-los el pas entre insults, estirades i diversos cops de porra. L'equip de govern necessità quasi tres quarts d'hora per recórrer els darrers centenars de metres fins al monestir. En el trajecte, i enmig de molta gent crispada, hi havia pancartes que deien, entre d'altres coses, «L'assassí sempre torna al lloc del crim» i «Salvem La Real». Un policia nacional resultà ferit d'una botellada. En sortir del monestir, la batlessa i els seus regidors també foren increpats, però ja amb menor intensitat i per menys gent.

BIEL MOLL

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Moyà abandonà la pista amb cara de circumstàncies i conscient del seu mal partit.

Poliesportiu

Carles Moyà diu adéu a la medalla en ser eliminat pel xilè Nicolás Massu

El somni olímpic atenès de Carles Moyà es trencà ahir als quarts de final davant un contundent Nicolás Massu, que el derrotà en dos sets (6-2, 7-5). Per la seva banda, Elena Gómez tancà la seva participació amb un vuitè lloc en el concurs individual de gimnàstica. Continua així la mala ratxa de la representació espanyola als Jocs.

Efe

Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Joan F. López Casanovas

Opinió

Els insuportables

Joan F. López Casanovas