Notícies del dia 24 de desembre de 2000
Illes Balears / Balears
Els accessos a Son Llàtzer continuen sense ser resolts; ara l'Ajuntament de Palma llança la pilota al sostre del Govern balear.

Balears

Cort demana el suport del Govern pels accessos del Palma II

L'Ajuntament de Palma ha demanat a la Conselleria d'Obres Públiques del Govern balear que es faci càrrec de la planificació dels accessos rodats a l'hospital de Son Llàtzer (Palma II). Ambdues institucions estan d'acord que aquesta inversió s'hauria de pagar amb el conveni de carreteres que signà Madrid amb el Govern Matas. Aquests accessos es consideren de gran importància, ja que han de garantir que les ambulàncies arribin al seu lloc de destinació amb poc temps. Tot indica que Obres Públiques ha acceptat de bon grat la petició de Cort de fer-se càrrec de la definició d'aquest projecte. Els accessos són un afegitó als constants retards en la inauguració del Palma II.

C.M.CANALS.

La llar d'ancians celebra el Nadal amb nostàlgia

Balears

La llar d'ancians celebra el Nadal amb nostàlgia

Molts de fills no es recorden dels seus pares per Nadal. Així ho reconeixen els responsables de la Llar d'Ancians de Palma, que fan un esforç humà per suplir les vivències i els records que han tingut els padrins que cuiden al llarg de la seva vida. Tot i així, els ancians procuren entretenir-se i donar ambient nadalenc a aquests dies, ja sigui torrant castanyes o fent-se cas els uns als altres. Són l'altra cara d'un Nadal cada cop més opulent en molts indrets. La Llar d'Ancians té programes d'animació per als seus 393 residents, però insisteix que la societat mallorquina no és conscient de l'elevat nombre de gent gran que necessita atenció, i «hi ha moltes persones que veuen la vellesa com una cosa lletja i associada a la mort».Foto: A.V.

Aina Vives

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Opinió / Opinió
Bartomeu Picornell

Opinió

Normalitat progre

Bartomeu Picornell