Els tècnics diuen que el gel per refredar el RAT és reglamentari
L'ús d'una bossa de gel per baixar la temperatura de la sonda del RAT és un procediment vàlid i permès pel manual de manteniment, segons ha assenyalat avui en declaracions a Europa Press el portaveu de l'Associació Espanyola de Tècnics de Manteniment d'Aeronaus (Asetma). El portaveu contesta així a la polèmica generada avui després de publicar la cadena SER les converses contingudes en una de les caixes negres del vol sinistrat JK5022, segons les quals els tècnics van refredar la sonda RAT amb una borsa de gel.
La Comissió d'investigació avança informació sobre l'accident de l'avió d'Spanair del 2008
Tasques de recerca a la zona on s'estavellà l'avió. Foto: Efe. La Comissió d'Investigació d'Accidents i Incidents d'Aviació Civil (CIAIAC) ha publicat una "nota de progrés" sobre les causes que van provocar l'accident d'avió de Spanair el 20 d'agost de 2008 a l'aeroport de Madrid-Barajas, en el qual van morir 154 persones. Aquesta "nota de progrés" correspon a un informe anterior al definitiu que s'espera lliurar a les parts implicades abans de finals d'any perquè realitzin les al·legacions que creen oportunes, així com els seus comentaris. Una vegada complert aquest tràmit es podrà publicar l'informe definitiu sobre les causes que van motivar que el McDonnell Douglas DC9 (MD-82) de Spanair, matrícula EC-HFP, sofrís un accident quan s'enlairava a l'aeroport de Madrid-Barajas.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem