Etiqueta 'més a prop'

Economia

Més a prop de Mare Nostrum

Sa Nostra ja ha fet una passa més en el seu procés d'integració al Grup Banco Mare Nostrum, a través d'un Sistema Institucional de Protecció (SIP) amb les caixes de Múrcia, Penedès i Granada. L'assemblea general de l'entitat balear, reunida ahir de forma extraordinària, aprovà les modificacions del contracte d'integració al nou grup, segons informà Sa Nostra a través d'un comunicat. Uns canvis que també hauran de ratificar les respectives assemblees de les altres tres caixes, que es reuniran el proper 21 de desembre.

Margalida Ramis18/12/10 0:00

Món

Indonèsia, més a prop

La Cambra de Comerç de Mallorca aposta per la internacionalització de les empreses de l'Illa. Prova d'això és que el seu president, Joan Gual de Torrella, es va reunir dijous amb l'ambaixadora d'Indonèsia per facilitar l'accés de les companyies mallorquines en aquest país asiàtic. En concret, l'ambaixadora i el president de la institució cameral varen acordar que en els propers mesos un grup d'especialistes en turisme d'Indonèsia visitaran Mallorca, on es reuniran amb representants d'empreses mallorquines del sector turístic, les quals encara estan per determinar.

M. Ramis.16/07/11 0:00

Món

La interacció entre l'home i la màquina, més a prop

Els dispositius fabricats pels humans, des de les bombetes als iPods, envien informació per mitjà d'electrons. Els éssers vius, per part seva, transmeten senyals i duen a terme diferents feines mitjançant l'ús de ions o protons. A la Universitat de Washington (EUA), els científics dels materials han construït un transistor que utilitza protons i han creat, així, una peça clau perquè els aparells es puguin comunicar directament amb els éssers vivents. L'estudi s'ha publicat aquesta setmana a la revista Nature communications.

dBalears16/10/11 0:00