Etiqueta 'Pacte de Progrés'

debat pol. gen. 2012

El PP demana investigar la inversió del Pacte a la Platja de Palma i al tren de Llevant

La portaveu del PP al Parlament, Mabel Cabrer, ha demanat al Govern que realitzi dues auditories sobre les obres del conveni ferroviari i sobre els doblers que havien de ser destinats en la passada legislatura a la reforma de la Platja de Palma i que es varen dirigir a sufragar altres despeses.

Efe22/11/12 0:00

Balears

25è aniversari del Pacte de Progrés

Enguany es compleixen 25 anys del Pacte de Progrés i la Fundació Gabriel Alomar, les...

dBalears05/09/24 11:03

Polí­tica

Estaràs acusa Antich de deixar al PP un deute de 300 milions amb el primer Pacte

La presidenta del PP balear, Rosa Estaràs, ha acusat avui el president del Govern de les Balears, Francesc Antich, d'haver deixat un deute de 300 milions d'euros durant l'anterior Pacte de Progrés (1999-2003), a causa que la Conselleria de Salut d'aquesta legislatura “va deixar sense pagar a les caixes expedients per valor de 100 milions d'euros, mentre que el tren de Manacor va sofrir un desfasament pressupostari de més del 55 per cent que el vàrem haver de pagar nosaltres”.

E.P.28/04/09 0:00

Polí­tica

Antich confia que la situació d'UM es resolgui per tenir més «estabilitat»

El president del Govern, Francesc Antich, ha expressat avui la seva confiança que la situació actual d'UM i l'elecció del seu nou president es resolguin «com més aviat», amb l'objectiu que el Pacte gaudeixi d'una més gran «estabilitat i tranquil·litat, i tots puguem treballar millor».

E.P.04/01/10 0:00

Polí­tica

Bauzá creu que els Pactes de Progrés donen mals resultats

El president del PP de Balears José Ramón Bauzá ha afirmat aquest dilluns que el resultat de les eleccions catalanes confirmen que "la patent dels pactes de progrés" -amb referència a les aliances electorals de partits minoritaris- donen "mals resultats" allà on es produeixen, ja sigui a Galícia, Catalunya o a Balears, on ja s'han format dues vegades aquest tipus d'acords postelectorals.

Agències30/11/10 0:00