OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
«Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar! (art. 8.38 LO 12/2007). Tota conducta discriminatòria per raó de llengua en l'exercici de les seves funcions és una falta molt greu (art. 7.4)». Així de contundent s'ha mostrat l'Obra Cultural Balear (OCB) en conèixer un nou cas de discriminació lingüística, publicat per l'Ara Balears aquest dimecres.
També a Illes Balears
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Ventorrillos bufa de Xaloc avui, sembla marejat. Si l'aturen els Sivils li fotran un multasso en foraster per conducció temerària.
Vientos de frondaAixò teu sona bastant masclista. Per altra banda, un dels teus deia que una societat bilingüe havia de tenir una policia bilingüe (no ho deia exactament així, però no va dir que no). Tu què trobes?
El día que entren en tu casa los cacos o se acomoden los okupas, irás a pedir árnica a la Guardia Civil cagando leche y con el rabo entre las piernas. Hasta las mujeres de la Guardia Civil tienen lo que, supuestamente, no tienes tú. Por cierto: ¿En qué eres compatible tú?
Això ha d'anar als jutjats.
La Guàrdia Civil, un cos armat paramilitar molt perillós. Disposen de més impunitat i immunitat que tots els altres cossos policials. Son en veritat, incompatibles amb les llibertats democràtiques de la ciutadania
No es pot tolerar. Ido, no le toleris. "A mi háblame en castellano". Debían ser lectores del diario ULTIMA HORA de Palma.