Un mallorquí en el món de la publicitat
Puig, San Miguel, Dodot, Panrico, Sánex, Casa Tarradelllas, Nestlé, Danone i Font Vella són només alguns dels noms de les marques per a les quals ha fet feina Juan Pablo Caja Forteza (Palma, 1963) durant més de vint anys de carrera dins el món de la publicitat. Començà a Ciutat, a l'agència Madison, i ara encapçala Reinicia, un nou projecte que pretén respondre als nous temps que vivim. "Les coses són ara més difícils que mai. Es requereix molta imaginació i pocs focs artificials, perquè no hi ha espai per frivolitzar", assenyala. "S'han d'optimitzar els resultats amb els doblers que hi ha", assegura. Aquest palmesà establert a Barcelona creu que "no és bon moment" per vendre "gairebé res", encara que reconeix que hi ha alguns clients més impopulars que altres, com ara els bancs i les empreses immobiliàries. "La gent prioritza i decideix comprar el que més necessita", subratlla.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem