Un mallorquí en el món de la publicitat
Puig, San Miguel, Dodot, Panrico, Sánex, Casa Tarradelllas, Nestlé, Danone i Font Vella són només alguns dels noms de les marques per a les quals ha fet feina Juan Pablo Caja Forteza (Palma, 1963) durant més de vint anys de carrera dins el món de la publicitat. Començà a Ciutat, a l'agència Madison, i ara encapçala Reinicia, un nou projecte que pretén respondre als nous temps que vivim. "Les coses són ara més difícils que mai. Es requereix molta imaginació i pocs focs artificials, perquè no hi ha espai per frivolitzar", assenyala. "S'han d'optimitzar els resultats amb els doblers que hi ha", assegura. Aquest palmesà establert a Barcelona creu que "no és bon moment" per vendre "gairebé res", encara que reconeix que hi ha alguns clients més impopulars que altres, com ara els bancs i les empreses immobiliàries. "La gent prioritza i decideix comprar el que més necessita", subratlla.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc