Miró passeja l'equilibri per Cibeles
El dissenyador mallorquí José Miró ha duit enguany a Cibeles una col·lecció molt sòbria, inpirada en la raó i l’equilibri, dos conceptes que justifiquen el seu nom: Logos. Les propostes del modista per a la propera temporada de tardor-hivern tenen una varietat molt reduïda i trista de colors: negre, molt de negre, i un poc de gris i de marró. Així mateix, hi dominen els calçons de tub negres.
Amb un ull a Nova York
José Miró té debilitat per Nova York. No debades, és un gran amant d'una sèrie com Futurama. Tant és així, que acaba de batiar un dels ventalls que ha confeccionat per a una campanya estatal sota el nom New New York, mentre que un altre exemplar rebia el nom de Manhattan. Aquesta nomenclatura, reconeix el dissenyador, ve inspirada per la primavera al Central Park de Nova York. De fet, just allà ha anat aquesta setmana. Ara bé, Miró no ha partit per gaudir de la primavera, sinó d'aquesta incipient tardor. Convidat per la delegació de la Cambra de Comerç espanyola als Estats Units, Miró participà dijous passat en una taula rodona sobre la introducció d'artistes estrangers al sempre complicat mercat dels Estats Units.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem