Dolç dramatisme
La felicitat, l’alegria, les bones maneres, la formalitat... moltes són les màscares que, al llarg de la vida, els éssers humans empram per dissimular les nostres autèntiques frustracions o estats d’ànim. Des d’un nin que a l’escola, espai natural de gaudi i felicitat, mostra uns situació familiar complexa. O des d’una dona que, vestida i arreglada per a l’ocasió, no pot obviar la seva càrrega.
Iolanda Adrover mostra la intimitat femenina
Amb motiu del Dia internacional de la dona, el Centre Social Flassaders va inaugurar dissabte l’exposició de Iolanda Adrover Cebes i fils, una reflexió que l’artista fa sobre ella mateixa, com a dona i com a creadora, i que es podrà veure fins al dia 21. Per bastir el muntatge, la jove creadora (Felanitx, 1977) se centra sobretot en la figura de la casa, un espai íntim que ha anat adquirint diferents rols al llarg de la història i que ha esdevingut, i esdevé encara , "el regne i la presó de la dona", explica.
De Manacor a Can Marquès
Tranquil·la, exigent, obsessiva, "amb les meves pròpies neures", meditativa i meticulosa. Així és com es defineix la jove artista Iolanda Adrover (Portocolom, 1977), que acaba de guanyar el premi Ciutat de Manacor de les arts plàstiques i que dissabte presenta, a Can Marquès de Palma, el seu particular Corpus efímer. Una iniciativa que la casa senyorial ciutadana té en marxa des de fa deu anys, dins el seu projecte d'art contemporani, i en la qual ja han participat autors de la talla de Marcos Vidal, Amparo Sard, Maria Isabel Uribe i Teresa Matas, entre d'altres, encarregats d'oferir una interpretació contemporània d'aquesta festivitat religiosa.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent