La febre del Mundial passa factura
L'organització FACUA-Consumidors en acció denuncià ahir davant de les autoritats de Consum les multinacionals Toshiba i TomTom per "incomplir" els seus compromisos publicitaris, ja que han negat en alguns casos la devolució del preu de productes venuts durant les campanyes pel Mundial de Sud-àfrica. FACUA sosté que ambdues empreses s'oposen a tornar a "nombrosos consumidors" l'import d'ordinadors portàtils, televisors i navegadors perquè "no es van registrar a les seves pàgines web, tot i que els seus anuncis no n'advertien", d'aquest requisit. Des de dilluns, l'organització ha rebut "una allau de reclamacions de persones afectades per aquestes irregularitats" d'incompliment per part de les dues companyies, segons FACUA, de les campanyes publicitàries que llançaren amb el reclam d'un triomf d'Espanya. A més, des del grup argumenten que, si per recuperar l'import dels productes "era tan important comprar-los com registrar-se a una pàgina web abans d'una determinada data i -en el cas de Tom Tom- contestar correctament a diverses preguntes, això s'hauria d'haver destacat a la publicitat de la mateixa manera que el que feia referència a la compra de l'article, en lloc de remetre a les bases de les promocions, en les webs".
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent