“Algun dia formularé la pregunta: què en feim, dels innocents?”
Per Bartomeu Vidal, ser misser és "estar a la trinxera", vetlant pels interessos del client. "El que més m'agrada és defensar, fer-ho en un judici i, si pot ser, amb jurat". Justament per això afirma que pel·lícules com Dotze homes sense pietat el varen influir a l'hora d'escollir professió. L'ofici, però, li ve de família. "Mon pare ho era, ho vaig viure a casa". I no és l'únic de la nissaga. Té dos cosins que ho són. Un d'ells és l'advocada de l'Estat, ara en excèdència, Felisa Vidal, que exerceix de magistrada al TSJIB. Vidal és palmesà del centre de Ciutat, on viu i té el despatx. "Tot és molt mallorquí, sense moure'ns" gaire, diu rialler. Estudià a la UIB i es llicencià el 1987. Tot seguit començà a exercir al despatx del seu pare. Fou d'ell i del missser manacorí Mateu Riera Dalmau de qui diu que "aprengué tot el que sé. M'ho ensenyaren tots dos". El lletrat, tot i que fonamentalment treballa temes de responsabilitat civil i penal, és reticent a enquadrar-se dins una especialitat concreta. "Amb el temps costa molt de dir.
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT