Per què el canvià Armani?
Impulsada pel desig d'esbrinar "de primera mà" per què Armani ha canviat de model de roba interior, una periodista del polèmic programa de televisió italià Le iene (les hienes) no dubtà a assaltar David Beckham i tocar-li les parts íntimes.
Nadal, d'Armani
Rafel Nadal fou el protagonista ahir del centre comercial Macy's de Herald Square, a Nova York, on presentà la campanya publicitària que protagonitza per a Armani Jeans. Allà l'esperaven centenars d'aficionats, que en corejaren el nom i feren hores de coa per saludar-lo i per aconseguir fotografiar-se amb el manacorí. Amb sabatilles esportives, uns texans i un polo gris de la marca, Nadal va descobrir amb certa timidesa un enorme cartell en el qual apareix amb els pantalons desfets i el tors nu. Molts dels seguidors que varen acudir al centre eren espanyols que es trobaven a Nova York, com Charo, una andalusa que hi era de vacances amb la seva família i no va dubtar d'anar a veure el que considera "el millor esportista espanyol que hi ha". Amb aquesta campanya publicitària, Nadal segueix les passes de David Beckham i Cristiano Ronaldo com a imatge d'Armani.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent