Nadal, davant la imatge d'Armani Jeans. | Miguel Rajmil

TW
0

Rafel Nadal fou el protagonista ahir del centre comercial Macy's de Herald Square, a Nova York, on presentà la campanya publicitària que protagonitza per a Armani Jeans. Allà l'esperaven centenars d'aficionats, que en corejaren el nom i feren hores de coa per saludar-lo i per aconseguir fotografiar-se amb el manacorí. Amb sabatilles esportives, uns texans i un polo gris de la marca, Nadal va descobrir amb certa timidesa un enorme cartell en el qual apareix amb els pantalons desfets i el tors nu. Molts dels seguidors que varen acudir al centre eren espanyols que es trobaven a Nova York, com Charo, una andalusa que hi era de vacances amb la seva família i no va dubtar d'anar a veure el que considera "el millor esportista espanyol que hi ha".

Rere Bekham i Ronaldo

Amb aquesta campanya publicitària, Nadal segueix les passes de David Beckham i Cristiano Ronaldo com a imatge d'Armani. El número dos del tennis mundial hi llueix el cos per promocionar les noves col·leccions d'Emporio Armani i Armani Jeans per a la temporada de tardor i hivern. La producció de les fotografies, en blanc i negre, ha estat a càrrec dels fotògrafs de moda Mert Alas & Marcus.