Aquest dijous ha parlat a Ona Mediterrània i aquest és el resum de l’entrevista:
«Sempre he estat activista però des de la individualitat. Aquesta eina, que és Podem, em va seduir, perquè era una forma de la ciutadania a entrar a formar part de les institucions per tenir una veu pròpia, que fins llavors no tenia».
«Les institucions i allà on estic, el Senat, són piconadores. És molt fàcil que et facin veure que ets una persona especial».
«No és complicat saber d’on venc, però dins la institució sí ha estat molt dur, és un món nou, un llenguatge nou. Entres dins un ritme que no té res a veure amb el meu. Ets senadora les 24 hores del dia»
«Jo estic convençuda que ha vengut per imposar-se perquè no podem delegar la nostra responsabilitat amb un vot cada 4 anys. Això ja no és així, la nova política significa que nosaltres som responsables de la nostra pròpia vida i de les nostres pròpies decisions. Som nosaltres que hem d’estar pendents del que fan els polítics»
«Dins aquesta coalició, Unides Podem Més, duim aquest dret a revocar els càrrecs. Si no s’han duit a terme els programes electorals es podrà revocar els càrrecs, amb un referèndum, per si s’ha d’anar a altres eleccions»
«Els mega creuers que arriben, és com una invasió a ciutat. I això només significa un 1% de les vendes dels comerços. La gent va allà però no fa despesa. Però si que ens hem de menjar totes les despeses d’aigua, fems... ».
«Està molt clar que hi ha molta gent que vota Congrés i no al Senat. És molt important aquesta participació perquè jo m’he trobat amb quatre mesos fent feina al Senat i totes les iniciatives que se prenien fora del PP anaven al fems. És molt important que no hi hagi una majoria absoluta»
«Cada moció que presenten altres partits nosaltres sempre feim esmenes. En quatre plenàries el PP va fer dues mocions respecte a la unitat d’Espanya. És l‘únic que li importa. Les altres coses per ells no és cert. L’únic que els importa és una Espanya unida i indivisible».
«La unió de Podem i Més ha multiplicat i ha estat un reclam de la ciutadania de què junts Podem Més. Tenim clar qui és l’enemic».
«La reforma laboral és imprescindible hem de derogar les dues reformes laborals: la del PSOE (que ha precaritzat els contractes laborals) i la del PP (que ha fet l'acomiadament lliure). S’ha de negociar un nou marc laboral».
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me comprometo a votarte siempre y cuando tú, con tu nuevo sueldo de diputada, me prometas que te pasarás por una peluquería. Aunque sea china. Plis.
A i que? Amennnnnn.
Seran la força majoritària i governaran
I què? O és que han servit de res, els diputats, consellers i regidors que varen treure el mes de maig passat? Que siguin la força determinant del Parlament, del Consell o de Cort, ha servit de res? De res. Governen els de sempre, les oligarquies econòmiques. Els passarà el que ja va passar a Grècia amb Syriza, en tenir la majoria faran els ous en terra.