Notícies relacionades
Natalia Troya (PSIB-PSOE): «I per què no un pacte 'a la balear'? Doncs clar que sí, és una possibilitat»
Natalia Troya Isern, diplomada en Relacions Laborals i llicenciada en dret. És la batlessa de Son Servera i membre de l'executiva dels socialistes de Mallorca. Es presenta com a candidata socialista per Mallorca al Senat espanyol a les eleccions del 26J.
Catalina Soler (PP): «Jo no sé si Mariano Rajoy aguantarà una legislatura més»
Catalina Soler Torres, militant del Partit Popular. Exdiputada al Parlament de les Illes Balears (2007-2011). Exbatlessa de Felanitx (2003-2008). Exconsellera de medi ambient del Consell de Mallorca (2011-2016). Actualment, candidata al Senat espanyol.
Juanma Gómez: «Nosaltres advocam pel trilingüisme i no estam d’acord amb un programa d’immersió»
Juanma Gómez Gordiola, llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració a la UNED. 6è candidat a les llistes del partit polític Ciudadanos
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent