TW
0

Fèlix Millet no és a Menorca
L'expresident del Palau de la Música Fèlix Millet, que fins ara havia estiuejat a una casa que comprà a Menorca, situada a primera línia del port de Fornells, enguany ha suspès les vacances. Ningú no li ha vist el pèl. La casa de Fornells havia acollit sopars amb José María Aznar i era el lloc on es trobaven cada any Artur Mas, Xavier Trias i Francesc Sanuy, que estiuegen a la urbanització Son Parc. Qui sí és a Menorca és Jordi Montull, mà dreta de Millet al Palau i també imputat.

Biel Vicens, a TVE-1
El conseller de Mobilitat i Medi Ambient, Biel Vicens, aparegué ahir al Telediario estatal de la primera cadena, a les tres de l'horabaixa. A Madrid hi ha preocupació perquè les platges d'Eivissa i de Formentera estan netes a primera hora del matí, però s'embruten a mesura que avança el dia. Vicens es mostrà partidari de modificar, millorar i potenciar les onze depuradores en servei, però creu que la solució no és fer-ne de noves.

Ha mort Antoni Colomer
Ha mort a 61 anys l'històric exregidor socialista d'Inca Antoni Colomer Altimira, que ha desenvolupat una gran tasca tant política com cultural. Colomer també va ser president de l'OCB inquera i directiu d'aquesta entitat a Palma. Però per sobre de tot fou un home lleial a les seves conviccions, proper al poble i amb un gran sentiment de país.

Nou partit de Guillem Ginard
L'exbatle de Campos Guillem Ginard ha comunicat a persones properes que està decidit a crear un nou partit amb el qual concorrerà a les municipals del 2011. Està en desacord amb la línia oficial d'UM de Josep Melià i Joan Monjo. Té previst deixar UM just després de les festes majors de Campos i fer públic el nou partit i els objectius del 2011.