TW
0

Fa uns dies vaig anar a l'oficina de la CAM situada a la plaça de les Columnes de Palma, per fer-hi unes gestions. Quan em vaig dirigir a una de les caixeres, em va dir que no m'entenia i que li parlàs "en español". Jo li vaig demanar que m'atengués una altra persona que m'entengués i ella va insistir a dir-me que no m'entenia i que, per tant, no em podia atendre.

Me'n vaig anar cap al despatx del director de l'oficina i, en veure que aquest estava mantenint una conversa telefònica, vaig esperar a fora. Aleshores va venir fins a mi la caixera que es negava a atendre'm i em va dir textualment "hasta donde yo sé, estamos en Espanya", a la qual cosa jo li vaig contestar que "aquesta no és la qüestió, la qüestió és molt més senzilla: jo som un client i vostè no em vol atendre".

Finalment, el director de l'oficina, al qual vaig expressar la meva queixa oral, em va atendre i va completar els tràmits. Una caixa que es permet tenir gent que no està en condicions d'atendre la seva clientela no mereix gaire confiança.