Què et sembla la sentència del Cas Nóos?
L’enquesta d’aquesta setmana es centra en la sentència del Cas Nóos. En concret, demanam als nostres lectors...
Madiop Diagne: «No he guanyat doblers en absolut, al contrari, n'he perdut»
Madiop Diagne, president de l'Associació senegalesa mallorquina, va ser detingut fa deu dies acusat de falsificar contractes laborals.
Els socialistes denuncien que el 2007 el PP reclamava el rescat del Túnel de Sóller mentre que ara vol mantenir el peatge
Els socialistes volen posar de manifest una vegada més la «incoherència del PP» pel que fa a la seva postura...
Aguiló: «El neoregionalisme consisteix en no deixar-nos trepitjar pels catalanistes i defensar la nostra pròpia identitat»
Després de la convocatòria del Congrés Regional del PP a celebrar els dies 25 i 26 de març l'exdiputada Aina...
Reivindicació de Montserrat Roig
«Si em pregunten per què es cric en català, se m'acuden tres raons: primer, perquè és la meva llengua; segon, perquè és una llengua literària; i, tercer, escric en català perquè em dóna la gana».
El PI només pot votar Sí
MÉS per Mallorca durà al ple del dimarts, 21 de febrer, una Proposició No de Llei per pronunciar-se en contra de la judicialització del procés s