Notícies del dia 17 de agost de 2013
Illes Balears / Balears
Biel Company, conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori, i Llorenç Suau, batle del municipi, han visitat els voluntaris que han participat en les tasques de neteja.

Foc a Andratx. La Serra crema

Un centenar de voluntaris participa en la primera jornada per recuperar la zona cremada

Un centenar de voluntaris han participat aquest dissabte en la primera jornada de recuperació de la zona afectada per l'incendi forestal de la Serra de Tramuntana. La iniciativa ha estat organitzada per la comissió “Tot(s) per la Serra” i Protecció Civil d'Andratx, i ha comptat amb la col·laboració de l'Ibanat i el Servei de Gestió Forestal i Protecció de la Terra del Govern.

dBalears

Un total de sis agents de la Policia Local duran a terme un control d'alcoholèmia de caràcter preventiu a Montuïri.

Part forana

La Policia Local realitzarà aquest cap de setmana controls d'alcoholèmia a Montuïri

Un total de sis agents de la Policia Local de Montuïri, Llubí, Maria de la Salut, Vilafranca i Porreres duran a terme un control d'alcoholèmia de caràcter preventiu durant aquest cap de setmana a Montuïri. Aquest control, segons informà el Govern, està inscrit en el calendari d'accions aprovat pel Consell de Coordinació de Policies Locals del Pla de Mallorca. L'organisme acordà fer una prova pilot de com seria el funcionament d'una hipotètica associació de municipis entre cinc dels 14 municipis que conformen l'ens.

dBalears

Illes Balears / Polí­tica
Matas rep sobres en B a Sóller

Polí­tica

Matas rep sobres en B a Sóller

L'expresident balear, Jaume Matas, recordarà la visita d'aquest divendres a Sóller. Després de passar un dia pel Port es disposà a tornar a Sóller en tramvia, on hi tenia un vagó expressament guardat per a ell i les seves acompanyants, tal com explica el Col·lectiu Albaïna, en un comunicat.

dBalears

PALMA LA ASAMBLEA DE DOCENTES REGISTRA DOCUMENTOS EN LA CONSELLERIOA

Llengua

Educació no es mou per evitar la vaga

A quatre setmanes que comencin les classes sota l'amenaça de vaga del professorat, la Conselleria d'Educació no s'està movent per evitar-ne la convocatòria.

C.P./ Agències

Opinió / Opinió
Joan Mir

Opinió

Els mallorquins i la independència (II)

És ben clar que rompre la dependència de Madrid ens significaria un gran benefici, però això no vol dir que Catalunya ens hagi de fer lloc en el seu tren.

Joan Mir