Llorenç Huguet lamenta que el comitè d'empresa el faci sortir de Sa Nostra
L'encara president de Sa Nostra, Llorenç Huguet, lamentà ahir la «intransigència» del comitè d'empresa, que ha forçat el seu relleu al capdavant de l'entitat. Huguet reconeix que el conseller d'Economia del Govern, Lluís Ramis d'Ayreflor, ha jugat «un paper determinant» per proposar la seva retirada en la cursa cap a la presidència, com també la dels dos candidats més. Huguet admet que per ell la decisió del conseller va ser «una sorpresa», ja que aquesta solució no era la prevista en un principi, ja que fins pocs minuts abans de la reunió creia en la reelecció. Huguet qualificà d'«error administratiu» que no s'informàs l'assemblea d'una assignació addicional que percep.
Dia emotiu i històric a la Fundació Pilar i Joan Miró
La presentació del catàleg raonat de la Fundació Miró reuní nombroses personalitats. El conseller de Cultura, Francesc Fiol afirmà que «és un catàleg molt desitjat i un instrument imprescindible». Fiol afirmà que el volum editat per Lunwerg «servirà per rellançar la Fundació i reactivarà el centre com a temple de l'art de Palma». Així mateix, el conseller es mostrava convençut que el rigor científic del treball també «contribuirà a donar a conéixer el pensament de Miró i difondre el seu llegat».
En record de Pere Capellà
La presentació ahir a Algaida del llibre biogràfic de Pere Capellà (1907-1954), escrit per Pere Fullana, es convertí en un acte de reafirmació dels valors democràtics al qual acudiren unes 500 persones. Carod, que glosà la figura de Mingo Revulgo, també participà en un acte del seu partit a Binissalem. (Veure secció Local)
Cartes al director