Notícies del dia 26 de gener de 2000
Illes Balears / Balears

Balears

L'individu detingut a Granada es confessa autor del crim de Capdepera

El ciutadà natural de Granada Juan Ch., detingut per la Guàrdia Civil el cap de setmana passat, es confessà ahir autor de la mort de l'alemany Günter Ulrich per motius econòmics. La investigació creu que hi intervingueren un mínim de tres persones, però aquest extrem encara no s'ha aclarit. Allò que sembla segur és que el crim es produí l'any 1995 a Cala Rajada i que el cadàver fou traslladat en cotxe fins a la finca de Capdepera, on se'n trobaren les restes. En canvi, la dona de Juan Ch., de nacionalitat italiana i també detinguda, refusà qualsevol implicació en el cas. No obstant això, els agents continuen la recerca de pistes.

Toni Traveria

Ferrer, Amann, Macias i Becerra, durant la reunió d'ahir a Barcelona.

Balears

Quatre autonomies criden les altres a un front de gestió dels aeroports

Els consellers de Transports de les Balears, Catalunya, Euskadi i les Canàries acordaren ahir a Barcelona formar un front comú per aconseguir la gestió dels seus respectius aeroports. Així mateix, convidaren la resta de comunitats autònomes a sumar-se al seu objectiu en la propera cimera, que es durà a terme el mes d'abril, just després de les eleccions. El punt de partida dels quatre consellers autonòmics és que, un cop que l'Estat ja ha decidit privatitzar els aeroports, els estatuts d'autonomia consideren que aquesta és una facultat que passa a ser directament autonòmica. La seva intenció és que siguin les mateixes comunitats les que defineixin el seu propi model.

JOAN MARÍ/EFE

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Els herois de Dakar varen ser rebuts a l'aeroport.

Poliesportiu

Els herois de Dakar ja són a Mallorca

Felip Beltran i Emilio Rodríguez, els dos mallorquins que han aconseguit acabar el ral·li Dakar-el Caire en la seva primera participació, arribaren ahir eufòrics a Son Sant Joan. Els dos esportistes, visiblement cansats, asseguraren que havien viscut l'aventura de la seva vida. A més, indicaren que la correguda és molt perillosa i que passaren alguns moments de por. Els herois de Dakar varen ser rebuts per amics i per la directora general d'Esports, Joana Maria Petrus, que els felicità amb molta efusivitat.

Manel Ferrera

Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Ara / Tendències
Opinió / Opinió