El Govern castigarà els usuaris que facin un consum abusiu de l'aigua
El Govern balear reduirà el subministrament d'aigua a aquells usuaris que en realitzin un consum abusiu. I ho farà malgrat que els ciutadans en qüestió estiguin disposats a pagar la tarifa progressiva que els correspondria. Així ho ha confirmat el director general de Recursos Hidràulics, Antoni Rodríguez Perea, que es planteja una futura gestió de l'aigua basada principalment en la incentivació de l'estalvi. En aquest sentit, afirmà que «hem d'aconseguir criteris de sostenibilitat. No podem continuar amb augments del consum que, com en els darrers anys, oscil·len entre el 10 i el 20 per cent». Per Rodríguez Perea, aquests són creixements inassumibles.
El Coso surt a fer bauxa per sant Agustí
Felanitx es converteix per sant Agustí en l'escenari d'una gran festa. Ahir els membres de la penya El Coso, vestits amb camisa blanca i mocador vermell al coll, ompliren els carrers i obligaren les autoritats, com és tradicional, a passar per davall del pal·li. Francesc Antich i Maria Antònia Munar s'endugueren les ovacions i fins i tot crits que «es besin», però la delegada del Govern, Catalina Cirer, rebé una monumental xiulada.
Abel Antón revalida el títol de campió del món de marató
Abel Antón s'assegurà ahir entre clamors del públic sevillà un lloc d'honor en la història dels Mundials d'atletisme en aconseguir el seu segon títol consecutiu en la marató, que perllonga la seqüència triomfal espanyola en la prova dels 42.195 metres.