Etiqueta 'tràfic de droga'

Balears

Desarticulada una banda internacional de tràfic de drogues

Deu persones han estat detingudes en la desarticulació d'una banda internacional de tràfic de drogues. S'han requisat 76 quilos de cocaïna, 35 quilos de speed i 4.000 pastilles d'èxtasi. La banda, que va ser detectada a Mallorca, operava entre Holanda, el País Basc, el País Valencià i la localitat gaditana d'Algecires. L'operació ha estat duta a terme per l'equip de delinqüència organitzada i antidroga de la Comandància de les Balears i la unitat de policia judicial de Vitòria, segons un comunicat de la Direcció General de la Policia i de la Guàrdia Civil.

Efe20/05/10 0:00

Part forana

Detingudes quatre persones per tràfic de drogues a Mallorca

La Guàrdia Civil de Pont d'Inca ha desarticulat tres punts de venda de droga i ha detingut quatre individus com presumptes autors de delictes contra la salut pública, dos dels quals ja han ingressat a presó. Segons ha informat l'Institut Armant a través d'un comunicat, el passat dia 1 de juny membres de l'Àrea d'Investigaciót de la Guàrdia Civil de Pont d'Inca han detingut un jove de 19 anys que es trobava venent droga a la via pública. Els agents portaven diversos dies vigilant la zona i tenien coneixement de la pràctica del sovinteig per part d'alguns joves.

E.P.07/06/10 0:00

Crònica Negra

Onze detinguts a Eivissa en nova operació antidroga

Onze persones, deu ciutadans britànics i un irlandès, han estat detinguts a Eivissa i a Manchester en una nova operació antidroga de la Guàrdia Civil a l'illa que ha conclòs amb la desarticulació d'una de les bandes britàniques més actives en el tràfic de cocaïna i drogues de disseny.

Agències22/09/11 0:00