Orizonia es protegeix contra el concurs de creditors
Orizonia ha presentat aquest divendres als Jutjats de Palma una sol·licitud que li permet evitar el concurs de creditors durant quatre mesos, durant els quals pot negociar amb creditors i inversors per mirar d'evitar la suspensió de pagaments que havia plantejat.
Spanair cancel·la els seus vols i presentarà concurs de creditors
Imatge d'arxiu d'una de les nau de la companyia Spanair, a l'aeroport d'Eivissa. Foto: Efe. Spanair ha cancel·lat la seva activitat a partir de les 2.00 hores d'aquesta matinada, segons ha informat Aena, que ha constituït comitès de coordinació i seguiment als aeroports en els quals opera l'aerolínia. El cessament d'operacions d'Spanair afecta uns 110 empleats de l'aerolínia a Palma, dels quals 70 realitzen la seva tasca en el Call Center de la companyia i la resta, a l'aeroport. Les agències de viatges exigeixen que Spanair compleixi amb les seves obligacions El Govern creu que el tancament d'Spanair "no afectarà el sector turístic"
Papandreu defensa el seu referèndum com un missatge clar dels ciutadans que enfortirà l'euro
El primer ministre grec, Iorgos Papandreu, ha reiterat avui la seva defensa d'un referèndum sobre el rescat financer pactat amb l'eurozona assegurant que serà un missatge clar que establirà la voluntat dels ciutadans hel·lens de pertànyer a la zona de l'euro.
Hola Airlines suspèn operacions
Imatge d'arxiu d'un dels avions de la companyia. Fotografia de S. Amengual. Hola Airlines, amb seu a Palma, ha suspès les seves operacions i presentarà aquesta setmana un ERE que afectarà a la totalitat de la plantilla, després que el gerent i director general de l'aerolínia, Mario Hidalgo, presentàs ahir la seva dimissió. Hidalgo va prendre ahir la decisió de suspendre les operacions de la companyia, en no poder fer front a l'alt cost de manteniment dels seus dos avions, així com als salaris de la companyia. No obstant això, fonts de la companyia han informat que encara no li ha estat retirada la llicència d'explotació com a operador per part de les autoritats aeronàutiques tot i que la Direcció General d'Aviació Civil (DGAC) ja ha estat informada de la situació.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic