Etiqueta 'publicitat agressiva'
La guerra bruta dels tarongers
La publicitat ha tornat àcida. Se succeeixen els atacs entre competidors, amb una publicitat comparativa poc vista a l'Estat espanyol. El gran innovador, sense cap mena de dubte, és el suc de taronja Don Simón. Pertanyent a la família García Carrión, el màrqueting d'aquests sucs és el més agressiu que es troba al mercat. En les dues darreres setmanes, han tornat a inserir falques publicitàries a la ràdio, en canals de televisió i en premsa escrita en les quals comparen Don Simón amb els sucs de Granini.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià