5,5 milions per a controlar l'accés a les estacions de tren i metro
El Govern invertirà 5,5 milions d'euros en millorar els controls d'accés a les estacions de tren i metro, amb l'objectiu d'evitar el frau, que segons les estimacions del Consorci de Transports de Mallorca (CMT), motiva a un 27% dels usuaris viatjar sense pagar el preu del bitllet, a causa de l'absència de mesures que ho obliguin.
Antich no vol que els membres del Govern rebin regals de més de 50€
El Govern d'Antich té sobre la taula una proposta per impedir que els alts càrrecs i els funcionaris de l'Administració autonòmica acceptin regals o atencions de més de 50 euros. Així ho planteja l'Executiu en un esborrany que hauria de ser aprovat en un futur Consell de Govern i que desenvoluparia un dels punts del codi de bon govern, també a l'espera de ser aprovat perquè està vinculat a un projecte de llei pendent, el de la bona administració i el bon govern.
Méndez exigeix al Govern que controli els preus per afrontar una perillosa inflació
El secretari general d'UGT, Cándido Méndez, ha exigit al Govern que "controli els preus de l'energia, els transports i els aliments" per afrontar la "perillosa situació d'una inflació del 3,1% i unes previsions de creixement que se situen per sota de l'1%.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula