Vehicles oficials, un luxe innecessari?
La decisió d'UPyD de renunciar als cinc cotxes oficials que corresponen als seus regidors electes a l'Ajuntament de Madrid ha encès el debat sobre l'oportunitat de destinar doblers públics a luxes que la majoria de mortals consideren innecessaris, i més en un moment de crisi com el que vivim. Precisament avui es reunirà la comissió tècnica integrada pels quatre grups amb representació a l'Ajuntament de Madrid (PP, PSOE, IU i UPyD) per abordar aquest fet i altres assumptes logístics. I arribaran a la reunió amb el compromís del batle, Alberto Ruiz Gallardón, de passar la "podadora" pel parc de cotxes oficials, de manera que dels 134 que hi havia fins ara en deixarà 113. Mantenir els 134 vehicles l'any passat va costar 5 milions d'euros als comptes municipals. L'origen d'aquest boom de vehicles oficials es remet a l'atemptat que a final de la dècada dels 90 acabà amb la vida del regidor popular Alberto Jiménez Becerril.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart