Connexions aèries, preus i destinacions rivals, amenaces del turisme balear
Les Balears tenen un total de 30 productes turístics que en milloren la competitivitat, mentre que la competència d'altres destinacions, els preus elevats i les connexions aèries suposen les amenaces principals per al sector. Així ho posa de manifest un estudi que ha dut a terme la Cambra de Comerç de Mallorca amb el títol Una aproximació als productes turístics emergents. Illes Balears, que ahir presentà la directora d'estudis de la institució mercantil, Catalina Barceló, amb el president de la Cambra, Joan Gual de Torrella, i el conseller de Turisme, Miquel Ferrer.Barceló assenyalà que l'Arxipèlag està ben posicionat en propostes consolidades, com ara el golf i el sol i platja, i en destacà que no pot competir en preu, però sí en qualitat d'oferta, perquè aquesta sigui multiproducte. En aquest sentit, la directora d'estudis de la Cambra es referí a desenvolupar, afermar i diferenciar els productes turístics de les Illes, siguin de modalitat principal o secundària, per aportar més valor afegit a l'activitat bàsica de l'Arxipèlag.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català