La inspiració de Monfils tomba Nadal
Nadal es lamenta després de fallar una acció.Foto:Fadi Al-Assaad/Reuters El manacorí Rafel Nadal sucumbí en les semifinals del torneig de Doha, de categoria ATP 250 i que obre el circuit mundial, després de perdre davant el francès Gael Monfils (6-3, 6-4), que es disputarà el títol amb el seu compatriota Jo-Wilfried Tsonga. Després de superar els tres primers xocs i anar trobant-se millor, el número dos del món no va poder amb el gal, inspirat, amb el seu millor tennis i que aconseguí la segona victòria davant del mallorquí. Nadal va tenir opcions en el segon set, quan gaudí d’un trencament d’avantatge, abans de ser víctima de la reacció del francès. La fase de tempteig va concloure amb quatre jocs tranquils (2-2), abans que Monfils es llançàs a la jugular del rival a la primera bolla de trencament del partit, que va convertir amb un paral·lel superb. Amb aquesta petita escletxa en va tenir prou el gal per obrir l'esquerda i apuntar-se el set exhibint solidesa en el servei. El primer cap de sèrie reaccionà a l'inici de la segona mànega, dominà l'adversari i es mostrà agressiu per primera vegada en l'enfrontament, però el seu avantatge inicial (3-0), que feia intuir un tercer set, no es va confirmar. Amb un creuat inapel·lable, Monfils li va tornar el trencament (3-4). Aleshores Nadal va veure morir la seva darrera esperança quan no aprofità la següent bolla de trencament de què va disposar i va cedir el set per 6-4.
Nadal esclafa Santoro
Rafel Nadal va començar dominant en la seva estrena oficial de la temporada 2009, la primera que inicia com a número 1 del món, i passà per damunt del tennista francès Fabrice Santoro per un rotund 6-0 i 6-1, que el situa en segona ronda del torneig de Doha.
Exhibició de Nadal
El tennista mallorquí Rafel Nadal continua amb el seu recital de joc i es plantà amb autoritat en els quarts de final del torneig de Doha, puntuable per al circuit ATP i que reparteix 1.000.049 dòlars en premis (uns 721.840 euros), ja que superà amb comoditat l’eslovac Karol Beck per 6-1 i 6-2 en poc més d’una hora.
Nadal comença fort
El jugador manacorí Rafel Nadal executa un servei durant el partit d'ahir contra l'italià Simone Bolelli. Foto: Str / Efe El tennista manacorí Rafel Nadal debutà ahir de manera oficial enguany amb un còmode triomf en la primera ronda del torneig de Doha, pertanyent al circuit de l'ATP i dotat amb més de 710.000 euros en premis, davant l'italià Simone Bolelli, en una jornada en la qual s'acomiadaren Guillermo García-López i Óscar Hernández. El número dos del món, que el cap de setmana passat s'imposà en el torneig d'exhibició d'Abu Dhabi, tornà a oferir bones sensacions enfront del transalpí, que liquidà per un doble 6-3 en una hora i 28 minuts de joc.
Nadal continua en progressió
El tennista mallorquí Rafel Nadal complí amb els pronòstics i es classificà per als quarts de final del torneig de Doha, pertanyent al circuit de l'ATP i dotat amb més de 710.000 euros en premis, en una jornada en la qual també passà a la ronda següent el suís Roger Federer.
Davidenko frena Nadal
Nikolai Davidenko va aixecar el seu primer títol oficial de l'any després de vèncer a la final de l'Obert de Doha, valedor amb 250 punts per al circuit masculí i dotat amb més de 710.000 euros en premis, el mallorquí Rafel Nadal, la seva primera pedra de toc de la incipient temporada.
Davidenko i la grip tomen Nadal
El mallorquí Rafel Nadal, número 1 del món, va sucumbir a les semifinals del torneig de tennis de Doha davant la grip que arrossega aquests dies i el poder del renascut rus Nikolai Davidenko, que s'enfrontarà a la final amb el suís Roger Federer, que és el segon favorit.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán