Etiqueta 'The Atomic Idea'
Cort presenta la marca guanyadora del lema 'Palma de Mallorca'
Ni la Seu, ni el castell de Bellver. Ni l'sky-line del centre antic, ni els molins de vent. Cap element patrimonial no protagonitzarà, finalment, el nou logo turístic de Palma. De fet, la imatge promocional consistirà en un senzill "Palma de Mallorca" amb la lletra ‘M' de la paraula ‘Palma' convertida en un gran cor vermell. D'aquesta manera, el logotip amb el qual Palma es presentarà a la resta del món no fa referència a elements propis de la ciutat, sinó a un genèric i universalment conegut cor de color vermell.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem