Etiqueta 'PressupostsCAIB2014'
Marí destaca que aquests són els comptes que permetran sortir a Balears de la crisi amb major rapidesa.

Finançament autonòmica

L'Executiu presenta els comptes de la comunitat per 2014

El conseller d'Hisenda i Pressuposts, José Vicente Marí, ha presentat aquest dilluns el Projecte de Llei dels Pressuposts consolidats de la Comunitat Autònoma per a 2014, que sumen 3.875 milions per a 2014, la qual cosa representa un 7,69% més que l'any passat, quan van ser de 3.598 milions d'euros.

Agències/dB28/10/13 0:00

Finançament autonòmica

MÉS critica que un de cada tres euros sigui per pagar el deute

MÉS ha assegurat aquest dilluns que els Pressuposts de la comunitat del 2014 no són de la «recuperació», «ni els socials que necessiten els ciutadans», sinó que són els comptes de la «triple submissió» a la Troica, a l'Estat i a «fer política».

E.P.28/10/13 0:00

Polí­tica

El PP defensa uns pressuposts que són de l'«esperança»

El PP ha considerat aquest dilluns que els Pressuposts de la comunitat del pròxim any són els comptes de l'"esperança" i els dels "canvis que tots volem", perquè representen "el principi de la fi de la crisi".

E.P.28/10/13 0:00

Finançament autonòmica

El PSIB creu que els nous pressuposts no permetran sortir de la crisi

El portaveu adjunt del Grup Parlamentari Socialista, Vicenç Thomàs, ha assenyalat que el projecte de Pressuposts de la Comunitat Autònoma per a 2014 «no ajudarà els ciutadans a sortir de la crisi econòmica», sinó que es tracta d'uns comptes que estan dissenyats per a «pagar el deute als bancs».

Agències28/10/13 0:00