Etiqueta 'PremiPlaneta2014'
Un thriller sobre màfies ucraïneses guanya el Premi Planeta
Un thriller sobre màfies ucraïneses per aconseguir la independència del seu país ha estat l'obra guanyadora. La trama, que se situa a Marbella, i porta per títol Milana o el fémur más bello del mundo, es presentà al certamen amb el pseudònim Los crímenes del cromosoma XY i signat per Eduardo Nevado. En realitat l'autor és el periodista mexicà, Jorge Zepeda, que ha aconseguit els 601.000 euros amb que es premia la història guanyadora.
Lara: "Ja hi ha alguna fractura a la societat" pel 9-N
El president del Grup Planeta, José Manuel Lara, ha assegurat "ja hi ha alguna fractura a la societat, però cap de violenta, espero que entrem en una fase que això baixi i de diàleg", ha sentenciat en clara referència a la consulta del 9 de novembre.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart