La línia Palma-Inca, electrificada a final del 2010
Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) adjudicarà el segon semestre d’enguany el projecte d’electrificació de la línia Palma-Inca, que es dividirà en dues fases, segons avança Jaume Jaume, gerent de l’empresa pública adscrita a la Conselleria de Mobilitat i Ordenació del Territori. La previsió és que les obres puguin començar entre setembre i octubre, i que concloguin a final del 2010, data en la qual hi ha prevista l’arribada de les noves onze unitats de trens ja comprades pel Govern a l’empresa basca CAF per 54 milions d’euros.
Palma-Inca, en sis minuts menys
"Quan l'electrificació del sistema ferroviari sigui una realitat, segons les estimacions que s'han fet, el temps de viatge entre Palma i Inca es reduirà entre 6 i 8 minuts anant a una velocitat de 100 km/h". Aquest serà un dels molts avantatges de disposar d'un renovat sistema de trens, segons el gerent de Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), Jaume Jaume.