Rafel Nadal torna a celebrar un títol
Rafel Nadal conquerí ahir el seu primer torneig de l'any a Sao Paulo, després d'imposar-se en la final a l'argentí David Nalbandián (6-2, 6-3), per la qual cosa torna a aixecar un títol després de més de vuit mesos de sequera a causa de la lesió als genolls. El mallorquí continua amb la seva posada a punt i ho fa guanyant. Després d'assolir la final a Vinya del Mar, Nadal aspirava a superar el lloc de finalista del torneig xilè. El número cinc del món sabia que havia de posar tota la intensitat en els primers jocs. A l'illenc li agraden els partits llargs, però encara no es troba en forma per afrontar-los, així que ha de començar al cent per cent des del principi.
Nadal sofreix davant Berlocq però passa a semifinals en l'Obert de Brasil
El tennista mallorquí Rafa Nadal ha segellat la seva passada a les semifinals de l'Obert de Brasil, que se celebra sobre terra batuda a la ciutat de Sao Paulo, no sense sofrir (3-6, 6-4, 6-4) davant l'argentí Carlos Berlocq en un duel en el qual el mallorquí no va estar encertat i va necessitar d'un tercer set per citar-se amb l'italià Filippo Volandri per un lloc en la final. Nadal va jugar potser el pitjor partit des del seu retorn a les pistes, però encara així va ser suficient per batre al número 78 del món en un ressorgir final. Després d'un primer set per a l'oblit, molt mal amb el seu servei i cometent molts errors no forçats, el de Manacor va ser discretament imposant la seva aurèola de favorit sobre un Berlocq que no es va veure superat pel repte fins a gairebé el final del mateix.
Rafel Nadal jugarà l'Obert de Brasil, segons l'organització
El tennista manacorí Rafel Nadal tornarà a les pistes a l'Obert de Brasil, que es disputarà a Sao Paulo el pròxim febrer, segons ha anunciat avui l'organització del torneig.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem