El nou cinturó costarà 50 milions més dels prevists
El nou segon cinturó de Palma -via connectora dels accessos a Ciutat, com agrada dir-ho al Pacte- costarà més de 50 milions per sobre de la quantitat prevista en el Conveni de Carreteres, en el qual es pressupostà aquesta actuació en 105 milions d'euros. Si no hi ha més retards, aquesta obra s'iniciaria durant la segona meitat de l'any que ve i serà finançada íntegrament per l'Estat, malgrat l'increment pressupostari. L'augment en les previsions de costs d'aquesta actuació, la més important que preveu executar el Consell, s'explica perquè en el Conveni de Carreteres que ha de finançar Madrid es fixà un pressupost estimatiu de 105 milions sota l'epígraf "accessos a Palma". Una vegada s'ha concretat el projecte i s'han actualitzat les despeses d'execució, que eren de l'any 2007, la xifra s'ha hagut d'augmentar, almenys, uns 50 milions. Per solucionar-ho, en les negociacions per tancar definitivament el pla de carreteres, els partits del Pacte s'han compromès verbalment a desviar cap al nou segon cinturó el pressupost previst en el Conveni de Carreteres per fer el tercer carril de l'autopista d'Inca, una actuació valorada en 47 milions d'euros i que el pla no preveia fins al període comprès entre els anys 2017 i 2024.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent