Els socialistes de Mallorca elegiran el substitut d'Armengol el 3 de març
El consell polític de la Federació Socialista de Mallorca ha decidit avui convocar per al pròxim 3 de març el congrés en el qual es designarà el substitut de Francina Armengol al capdavant del partit. Així ho ha anunciat després de la reunió de l'òrgan directiu el secretari d'Organització dels socialistes mallorquins, Miquel Àngel Coll, qui ha explicat que en el congrés participaran 214 delegats elegits per les diferents agrupacions i 11 representants de les joventuts del partit.
El PSIB plantejarà els congressos com a debat d'idees i no de líders
El secretari d'Organització de la Federació Socialista de Mallorca, Miquel Àngel Coll, assegura que el procés congressual que s'obre en el PSOE a nivell federal, regional, insular i local és un debat "sobre la línia ideològica del partit i no de persones", encara que acabi amb l'elecció de nous líders. Coll ha fet aquestes declaracions als mitjans abans de la reunió de l'executiva dels socialistes de Mallorca celebrada aquesta tarda per analitzar la derrota en les eleccions generals del 20 N. El secretari d'Organització ha remarcat que no considera "imprescindible" un canvi en els líders del partit perquè atribueix la derrota a què el PSOE ha hagut de gestionar en plena crisi econòmica.
Rubalcaba visitarà Mallorca el proper 10 de novembre
El candidat socialista Alfredo Pérez Rubalcaba visitarà Mallorca el pròxim dia 10 de novembre, segons ha anunciat aquest divendres el coordinador electoral dels socialistes de l'illa, Miquel Àngel Coll, en roda de premsa. Coll, acompanyat pel candidat al Congrés, Pablo Martín, ha explicat que duran a terme una campanya electoral "didàctica i pedagògica" en la qual, a més d'explicar les seves propostes, escoltaran l'opinió de la gent sobre això.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula