Etiqueta 'Londres 2012'

Poliesportiu

Marina Alabau dóna el primer or a Espanya a Londres 2012

La regatista Marina Alabau s'ha proclamat avui campiona olímpica en la classe RS:X femení de Londres 2012 després de situar-se en el primer lloc de la 'Medal Race', el que li ha valgut per ser líder en la general i també aportar a la delegació espanyola el primer or en els Jocs Olímpics.

Agències07/08/12 0:00

La mallorquina ha nedat la sèrie lliure del relleu espanyol.

Poliesportiu

Melanie Costa queda fora de la final dels 4x100 estils i finalitza el seu pas per Londres

La mallorquina ha nedat la sèrie lliure del relleu espanyol. Foto: Arxiu. La nedadora mallorquina Melanie Costa ha quedat fora de la final dels 4x100 estils, amb la qual cosa l'esportista del Club Natació Palma finalitza la seva participació als Jocs Olímpics de Londres. El relleu de natació femení ha quedat de l'última ronda que es disputarà aquest dissabte, amb un temps de 4:03.05 i que tanmateix suposa el rècord d'Espanya en l'especialitat. Així doncs, Costa i les seves companyes no podran lluitar per cap altra medalla. El quartet estava compost per les nedadores Duane Da Rocha en l'especialitat d'esquena, Marina García en braça, Judit Ignacio en papallona i finalment la mallorquina Melanie Costa en lliure.

dB/E.P.03/08/12 0:00

Melanie Costa, abans de començar a competir en les piscines londinenques.

Poliesportiu

Melanie Costa accedeix a semifinals dels 200 metres lliures

La nedadora palmesana Melanie Costa ha aconseguit classificar-se per a les semifinals dels 200 metres lliures en la prova de natació dels Jocs Olímpics de Londres, després de signar el segon lloc en la seva ronda de classificació, amb un temps de 1.57.79, darrere la nord-americana Schmitt.

Agències30/07/12 0:00

El pívot de Sant Boi té una impressionant fulla de mèrits.

Poliesportiu

Pau Gasol agafa el testimoni de Rafel Nadal i durà la bandera espanyola a Londres

L'ala-pívot català Pau Gasol serà el banderer de la delegació espanyola a la Cerimònia Inaugural dels Jocs Olímpics de Londres, després que el tenista Rafel Nadal renunciàs a la cita en no trobar-se en condicions de competir i després de la declinació dels regatistes Iker Martínez i Xabi Fernández, segons ha anunciat aquest divendres el president del Comitè Olímpic Espanyol, Alejandro Blanco.

E.P.20/07/12 0:00

Poliesportiu

Rafel Nadal durà la bandera espanyola als Jocs Olímpics de Londres

El tenista mallorquí Rafel Nadal ha estat elegit aquest dimecres pel Comitè Olímpic Espanyol com el capdavanter de la delegació espanyola als Jocs de Londres d'aquest estiu.

E.P.20/06/12 0:00