Podem canvia el seu logotip per «adaptar-lo als nous temps»
Podem Balears ha actualitzat els seus logotips...
Pig demont, la botiga que neix «del sentiment i de l’orgull de ser andalusos i espanyols»
Carles Puigdemont ha denunciat la tenda Pig demont...
Barceló dissenya un logotip per commemorar el 40è aniversari de la UIB
L'artista de Felanitx Miquel Barceló ha dissenyat un logotip...
Un logotip diferenciarà les finques agràries que ofereixen venda directa
El conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, Vicenç Vidal, ha presentat avui el logotip de venda directa de productes agroalimentaris, que s’ha triat mitjançant un concurs organitzat per Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA), que ha guanyat Antoni Salom Caldés.
La polèmica està servida
La polèmica està servida, tot i que era d'esperar. La publicació de les 79 propostes per al nou logo turístic de Palma ha generat controvèrsia, tant en cercles professionals i polítics com a les xarxes socials. Ara bé, el jurat reunit dilluns només trià 19 mostres de totes les presentades. Serà la setmana que ve quan es torni a reunir per analitzar-les acuradament, en una final amb 19 candidatures de la qual només en sortirà una imatge guanyadora. Segons Javier Bonet, director general de la Regidoria de Turisme de Cort, "la decisió final no dependrà només de l'estètica del logo, sinó del fet que també sigui fàcil d'inserir al merchandising promocional de Cort". I afegí: "En tot cas, trobam que el nivell ha estat potent". Ara bé, no és aquesta la impressió generalitzada entre els experts del sector. Miquel Pasqual, degà del Col·legi de Dissenyadors d'Interior, alerta que "el logo fracassarà si només segueix una moda".
La nova cara de Palma, entre 79 candidats
Comença a perfilar-se quin serà el nou logotip corporatiu de la ciutat, tot i que, en comptes de posar Palma, farà referència expressa a "Palma de Mallorca". Independentment del polèmic afegitó, impulsat pel PP a final de 2011, la ciutat de Palma disposarà d'un nou logo en poques setmanes. No debades, ahir es presentaren en societat les 79 propostes que han passat la primera tria del concurs d'idees per a la creació de la marca turística. Han estat triades d'un total de 308 propostes rebudes. Javier Bonet, director general de Turisme, es mostrava ahir molt satisfet del nombre de suggeriments rebuts. "Consideram que 308 són moltes.
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic