Etiqueta 'Gran Premi de Singapur'
Hamilton, Button i Alonso al pòdium de Singapur.

Motor

Podi per a Alonso!

L'asturià Fernando Alonso (Renault) tornà a pujar al podi, catorze curses després, en quedar ahir tercer al Gran Premi de Singapur. El guanyador fou el britànic Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), que superà amb comoditat Timo Glock (Toyota) i l'espanyol. El vigent campió del món mai no va veure perillar la seva victòria. Lewis no va cometre errades i sumà l'onzè triomf de la seva carrera a la Fórmula 1. El britànic no patí en la sortida, on fou pole, però sí ho feren els Red Bull de Sebastian Vettel i Mark Webber, segon i quart respectivament a la graella. Aquests foren avançats per Nico Rosberg (Williams) i Alonso, que agafà la tercera posició en el tercer revolt.Tanmateix, la gran sortida d'Alonso s'acabà abans de la primera volta, que completà sisè, gràcies a la bona feina de Vettel. Ara bé, després d'això, les errades dels rivals permeteren a l'espanyol avançar posicions. Webber va sortir de la pista i Heidfeld (BMW-Sauber) deixà la prova per un accident amb Sutil (Force India), pel qual actuà un cotxe de seguretat. Alonso aprofità una sanció a Rosberg per lluitar per un tercer lloc i al final ho aconseguí.

E.P.28/09/09 0:00

Motor

Alonso cerca el segon triomf consecutiu

El pilot asturià Fernando Alonso (Ferrari) afronta un nou repte en la recerca del tercer títol mundial en el Gran Premi de Singapur, quinzena prova del Campionat del Món, un dels seus traçats predilectes i l'única cursa de l'any que es disputa al vespre. L'asturià, que arriba avalat pel triomf a Monza davant els tifosi de Ferrari, no ha baixat del pòdium en les dues incursions prèvies del gran circ en el circuit urbà de Marina Bay.

E.P.24/09/10 0:00

Fernando Alonso conquerí el Gran Premi de Singapur.

Motor

El Mundial, a tir de Fernando Alonso

El pilot asturià de Ferrari Fernando Alonso conquerí el Gran Premi de Singapur de Fórmula 1, quarta victòria de la temporada, després d'oferir una autèntica exhibició de fiabilitat als comandaments del seu monoplaça, la qual li va permetre superar els Red Bull de Sebastian Vettel i Mark Webber i ascendir fins a la segona posició del Mundial, després del segon abandonament consecutiu de Lewis Hamilton (McLaren). Alonso dominà la cursa des de l'inici fins al final, malgrat l'oposició d'un magistral Sebastian Vettel, que es va convertir en la seva ombra al llarg de les 61 voltes de què constà la prova. El tram final va ser apassionant, amb l'alemany aferrat a les rodes posteriors del Ferrari de l'asturià, que va haver de mostrar les seves credencials per endur-se el triomf. Partint des de la pole, Alonso necessitava una sortida neta per comandar la cursa.

E.P.27/09/10 0:00

Vettel celebra el triomf damunt el seu Red Bull.

Motor

Vettel, a 1 punt del Mundial

L'alemany Sebastian Vettel (Red Bull) es va imposar en el Gran Premi de Singapur de Fórmula 1, però no va poder sentenciar el segon títol mundial consecutiu, mentre que l'asturià Fernando Alonso (Ferrari) va ser quart i va cedir el segon lloc de la general. Vettel va firmar ahir el denovè triomf de la carrera i el novè d'aquesta temporada, i ho va fer des de la pole, per davant del britànic Jenson Button (McLaren) i del seu company d'equip, l'australià Mark Webber, que va sortir victoriós de la lluita amb Fernando Alonso pel tercer esglaó del podi. L'alemany va aconseguir un triomf que només va veure mínimament perillar en les cinc darreres voltes, quan Button s'hi va acostar, encara que al final la presència de nombrosos doblats en pista va frenar les il·lusions de l'anglès i va garantir la victòria en el circuit Marina Bay de Vettel, que la va tenir tot el temps sota control. Després d'aquesta correguda, Vettel suma 309 punts. El segueixen Button, amb 185; Alonso, amb 184, i Webber, amb 182.

Efe26/09/11 0:00