Etiqueta 'Del Potro-Robredo'
Del Potro accedeix a la seva primera semifinal de Grand Slam després de derrotar Robredo
L'argentí Juan Martín del Potro s'ha classificat avui per primera vegada per a la semifinal d'un Grand Slam, després de derrotar en els quarts de final del torneig de Roland Garros el català Tommy Robredo per 6-3, 6-4 i 6-2, en dues hores i 7 minuts. L'argentí, que només ha cedit un set en el torneig, davant el francès Jo-Wilfried Tsonga en vuitens, va resoldre l'eliminatòria amb una dreta creuada en la cinquena bolla de partit de què va disposar.
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»