VOX ha proposat Gabriel Le Senne a la sessió constitutiva del Parlament que ha tengut lloc aquest dimarts després de l'acord aconseguit entre l'extrema dreta i el PP.
Le Senne entra al Parlament després de la renúncia feta pública aquest dilluns de Jorge Campos, que encapçalarà la llista del partit al Congrés espanyol a les properes eleccions espanyoles del 23 de juliol.
Segons el preacord aconseguit entre PP i VOX per a la constitució de la Mesa del Parlament, VOX tendrà la presidència de manera que Le Senne és el nou president d'aquesta institució amb els vots de l'extrema dreta i del Partit Popular. A més, el PP s'ha quedat la vicepresidència primera i la secretaria primera de la Mesa. Finalment, la Mesa del Parlament ha quedat conformada per Mauricio Rovira (PP) i Mercedes Garrido (PSIB), que han obtengut, respectivament, 34 i 21 vots, com a vicepresidents primer i segona; i amb Misericordia Sugrañes (PP) i Pilar Costa (PSIB) com a secretàries primera i segona després d'haver obtengut 34 i 21 vots, respectivament.
A més del preacord de la Mesa, tots dos partits han traslladat que continuaran negociant els pròxims dies per a assolir una entesa sobre la investidura de Marga Prohens (PP) com a presidenta del Parlament.
Qui és Gabriel Le Senne?
Le Senne és advocat i economista. Ha escrit el llibre Dios nos hizo libres. Apología del cristianismo y el liberalismo. A més, ha estat secretari de l’entitat ultraespanyolista Societat Civil Balear.
Negacionista de la violència masclista, Le Senne promou a les xarxes socials les seves idees extremistes i defensa que aquest tipus de violència és «un constructo woke». Entre altres dèries que difon, trobam missatges militaristes, trànsfobes, contra els migrants, el català, la vacunació de la Covid-19 i un llarg etcètera de proclames que inciten a l'odi.
21 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tenin en compte que PP-VOX abaixen els impostos als rics,votan en contra d´apujar els salaris,contra apujar les pensions segons l´IPC,abaixar el preu del llum,gas,betzina...No es pot arrivar entendre que els votin tants votans.Serà que a Balears hi ha molta més gent mil.lionaria de la que pensem?
On son aquells que sempre retreuen els cognoms castellans de molts independentistes? Aquest homo te un cognom molt i molt Balear.
Molt bé, Maikel, però si ara te donen pel cul no serà cap d'aquests que anomenes. Que t'agradi o no ja és cosa teva.
Lesenne és deixarà bigoti com l'Adolf ? Pel sentit del ridícul segurament no, però de ganes no li en faltaran !
Pensau en marcar la X a la declaració de renda.
Te la cara d'en Marchena, clavadet, clavadet.
Dbalears denunciando la incitación al odio… Si es que te tienes que reír. Qué poca vergüenza.
Como escuece Gabrielillo....
Ja ho notau, cert? Podem agrair na Francina, als gin-tònics, els valents escolanets de MENYS, els desenfeinats de Perdemos i les seues nombroses capdefavades de progrés fetes durant 8 anys.✊
Aquest senyor me dona la impresió, de que és un llop vestit amb una pell de xot.