On son aquells que sempre retreuen els cognoms castellans de molts independentistes? Aquest homo te un cognom molt i molt Balear.
Molt bé, Maikel, però si ara te donen pel cul no serà cap d'aquests que anomenes. Que t'agradi o no ja és cosa teva.
Lesenne és deixarà bigoti com l'Adolf ? Pel sentit del ridícul segurament no, però de ganes no li en faltaran !
Pensau en marcar la X a la declaració de renda.
Te la cara d'en Marchena, clavadet, clavadet.
Dbalears denunciando la incitación al odio… Si es que te tienes que reír. Qué poca vergüenza.
Como escuece Gabrielillo....
Ja ho notau, cert? Podem agrair na Francina, als gin-tònics, els valents escolanets de MENYS, els desenfeinats de Perdemos i les seues nombroses capdefavades de progrés fetes durant 8 anys.✊
Aquest senyor me dona la impresió, de que és un llop vestit amb una pell de xot.
Tenin en compte que PP-VOX abaixen els impostos als rics,votan en contra d´apujar els salaris,contra apujar les pensions segons l´IPC,abaixar el preu del llum,gas,betzina...No es pot arrivar entendre que els votin tants votans.Serà que a Balears hi ha molta més gent mil.lionaria de la que pensem?